گزارش ویژه AFC در مورد اختلاف حساس فوتسال بین ایران و قزاقستان



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از بازی ظریف بین تیم های ملی فوتسال ایران و قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2021 که در لیتوانی برگزار شد ، با گزارشی با عنوان “استعدادهای ایران توسط فولاد قزاقستان آزمایش می شود” استقبال کرد.

بر اساس این گزارش ، جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال 2021 در لیتوانی در سخت ترین آزمون خود مقابل قزاقستان در ورزشگاه Kaunas Arena قرار خواهد گرفت. هواداران قزاقستان در دیداری که نوید یک مسابقه هیجان انگیز را داد ، امیدوارند ماموریت مرحله یک چهارم نهایی به موقع تعیین شود ، زیرا تیم ملی ایران در آخرین جام جهانی فوتسال با یک بازی دیگر پس از 2 پنالتی و وقت اضافی قهرمان شد.

از سوی دیگر ، ایران ممکن است بخواهد از یک بازی باز دیگر مانند بازی های مرحله یک چهارم نهایی مقابل ازبکستان اجتناب کند ، زیرا جام جهانی 2021 لیتوانی با مدافع قوی داگلاس در برابر قزاقستان و قوی ترین دروازه بان آنها هیگوئیتا به ثمر رسید. تیم پشتیبانی می شود ، بسیار دشوار است.

ایران

تیم ملی که جام جهانی را با پیروزی نزدیک 3-2 مقابل صربستان آغاز کرد ، سپس آمریکا را با نتیجه 4-2 شکست داد. شکست 2-1 مقابل آرژانتین تنها نقطه تاریک ایران پس از تیم بود. کشور او خواهد بود. در دور دوم مرحله یک شانزدهم گروه F ، ازبکستان در مسابقات آسیایی نزدیک به دوازدهم شد که ایرانیان با برتری 9 بر 8 آن را به پایان رساندند.

حسین طیبی که در دو فصل قبل بازی کرده است ، در تیم ملی ایران حضور ندارد ، اما کاپیتان علی اصغر حسن زاده هنوز تسلط خود را از دست نداده است – گواه گل زیبای لوکاس فراچ ، دروازه بان آرژانتینی است.

قزاقستان

شاهین ها (قهرمانی قزاقستان) بهترین عملکرد دفاعی مسابقات را داشتند و تنها دو گل در چهار بازی به ثمر رساندند.

در گروه A ، قزاقستان در اولین بازی خود مقابل کاستاریکا با نتیجه 6 بر یک و لیتوانی میزبان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. سپس گروه اول را با تساوی یک بر یک مقابل ونزوئلا به پایان رساند. قزاقستان با برتری 7 بر صفر تایلند در مرحله یک هشتم نهایی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

آنها بهترین رکورد دفاعی را در بین تیم های مرحله یک چهارم نهایی دارند و ایران که در خط حمله خوب است ، اگر می خواهد برای دومین بار به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کند باید در بهترین فرم باشد. زمان متوالی

257 251

دیدگاهتان را بنویسید