حضور مقدسین تهران در نجف و کربلا



صدرالدین علیپور ، مدیرعامل خدمات پسماند ، گفت: شهرداری تهران با در نظر گرفتن و رعایت پروتکل های بهداشتی طبق روال معمول در سال های گذشته بخشی از خدمات شهری اربعین حسینی (ع) را بر عهده گرفته است ، اما امسال همه گیری کرونا باعث تغییر در خدمات شهری شد. مسیر خدمات رسانی به عراق از جمله کاهش نیروها و شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین کاهش یافت.

علیپور در مورد خدمات ارائه شده در شهر نجف موارد زیر را بیان کرد: 100 پاکبان نجف در اشرف مستقر هستند و به دو گروه تقسیم می شوند و در دو شیفت هر کدام 8 ساعت برای انجام مسئولیت های خود خدمت می کنند.

وی با اشاره به جلسات هماهنگی برای تبادل نظر با دستگاه های اجرایی و مقامات منطقه و اطمینان از هماهنگی بیشتر برای اجرای فعالیت ها ، خاطرنشان کرد: پزشکان سالم شهر وضعیت سلامت کارکنان شهرداری را بررسی و حفظ می کنند و همچنین سلامت را نیز بررسی می کنند. وضعیت نمایندگان بازرسی ، امنیتی و اطفاء حریق و رسیدگی خواهد شد. با توجه به شرح شغل آنها ، خدمات ارائه اطلاعات به زائران به دلخواه.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به ارائه گزارشی از سوی رئیس کمیته خدمات شهری مستقر در نجف ، گفت: شامل بیش از یک متر.

اخیراً جاروبرقی ، مخازن زباله ، کیسه زباله و … به عراق ارسال شده است. وی تاکید کرد که باید تجهیزات لازم ارسال شود و جلسات هماهنگی با معاون خدمات شهری شهرداری کربلا در مورد نحوه ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی شهرداری تهران برگزار شود. کربلا : نیروهای شهرداری با پوشش ویژه و تجهیزات موجود اقدام به جاروب جاده ها در مناطق تعیین شده توسط شهرداری کربلا از جمله خیابانهای منتهی به حرم امام حسین (علیه السلام) و صحن عاقله بنی هاشم کرده و این خدمات ادامه خواهد داشت. تا فردای اربعین.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اعزام تقریبا 180 کارگر و پرسنل به شهر مقدس کربلا افزود: بعدازظهرها با استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب خدمات شهری به طور مداوم وظایف محوله را انجام می دهند. از نظر کمی و کیفی

در نهایت ، نماینده ولی فقیه در نجف و اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید خود از محل اقامت و نحوه خدمات رسانی به نمایندگان اجرایی شهرداری تهران ، رضایت و قدردانی خود را اعلام کردند. : محل اقامت خدام الحسین (ع) شهرداری تهران و تجهیزات و امکانات ارسال شده توسط حجت الاسلام حسینی نماینده رهبر دینی در نجف اشرف مورد قدردانی قرار گرفت. کرونا ، شرایط پیوستن به کربلا برای همه آسان تر می شود.

47233

دیدگاهتان را بنویسید