برنامه ای برای اخراج شخصی که امباپه را به دست یحیی کشف کرده ، برکنار کنید!


لئوناردو ژاردیم – این نامی است که بیش از گذشته توسط هواداران ایرانی شنیده شده است ، اما طرفداران فوتبال ژاردیم با رویای چهار ساله موناکو ، فرانسه و تیم آشنا هستند. تیم بزرگی از بازیکنان که در موناکو می درخشند و خریدهای خوبی انجام می دهند. آنتونی مارسیال ، خیمه رودر گز گوئز ، برناردو سیلوا ، بنیامین مندی و البته کیلیان امباپه.

امباپه در فصل قهرمانی تیم موناکو مقابل پاری سن ژرمن بود. اگرچه ستاره تیم رادامل فالکائو بالاخره بهترین گل را به ثمر رساند ، اما پدیده ای بود که در مدت کوتاهی توجه ها را به خود جلب کرد و در نهایت با انتقال 180 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن رفت و در این درآمد بزرگ بازی کرد. سرمربی پرتغالی موناکو را نمی توان نادیده گرفت. حالا او فردی است که به دنبال رویای خود برای قهرمانی آسیا در الهلال است.

جردیم مربی بزرگی است که اکنون با یک مانع بزرگ به نام های پرسپولیس و یحیی گل محمدی روبرو است. اگرچه فهرست او بیشتر ستاره دار است ، تیمش گرانتر است و شرایط آمادگی (میزبانی و امکانات) برای او بهتر است ، اما حریف در سالهای اخیر نشان داده است که اگرچه این مسائل مهم هستند ، اما او تیمی را شکست ناپذیر نمی کند. قرمزها مانند فصل گذشته با ناک اوت تیم های ستاره التعاون ، السد و النصر به فینال آسیا رفتند و با وجود عدم حضور چند بازیکن در بازی پایانی ، یک موقعیت طلایی کسب کردند. برنده شدن

برنامه ای برای اخراج شخصی که امباپه را به دست یحیی کشف کرده ، برکنار کنید!

نکته اینجاست که یحیی گل محمدی برنامه خاصی برای بازی با الهلال طراحی کرده است. اگرچه تیم او تنها یک بازی رسمی مقابل استقلال تاجیکستان دارد اما با 5 بازی دوستانه در شرایط خوبی قرار دارد و حتی آخرین بازی دوستانه این تیم (مقابل سپاهان) یک دیدار سطح بسیار بالا به میزبانی ورزشگاه آزادی است. به

در طول بازیهای دوستانه ، گل محمدی بیشتر بازیکنان تیمش را به زمین فرستاد و طبق شواهد ، از نزدیک 11 بازیکن آماده شده را به زمین فرستاد و آنها را با آگاهی از نقاط ضعف آنها پوشاند. به نکته این است که خط دفاعی پرسپولیس در فصل گذشته توانست در لیگ قهرمانان ، ستارگان بزرگی مانند بغداد بونجاح ، عبدالرزاق حمدالله ، معزعلی را تحت کنترل خود درآورد و با وجود خروج چند بازیکن ، تیم پرسپولیس امیدوار است. رهبری سید جلال حسینی نیز معلول الهلال را حذف کرد. همین موضوع به گفته ستاد سفیدپوستان کلید غلبه بر نماینده عربستان است.

سرمربی پرسپولیس یک حساب خصوصی درباره عجله بازیکنانش برای پیروزی در این دیدار باز کرد. پرسپولیس در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا فصل گذشته به آمادگی جسمانی بازیکنان متکی بود و در بسیاری از موارد این مشکل دلیل برتری سرخ ها بوده است و یحیی باز هم انتظار دارد تیمش آل را شکست دهد. -هلال شبیه این است. از نظر دوندگی ، وحید امیری را می توان به عنوان بهترین بازیکن ارتقا داد و حالا پرسپولیس به 10 مهره در اندازه خودش نیاز دارد.

نکته مثبت پرسپولیس این است که آنها در سال های اخیر بازیهای خارج از خانه زیادی انجام داده و در سطح آسیا به پیروزی رسیده اند. از تیمی که السد قطر را شکست داد و راه را برای فینال آسیا هموار کرد ، هنوز بازیکنانی در ترکیب پرسپولیس حضور دارند و هدف یحیی طیفا از تیمی است که دو بار در امارات درهای الشرجه را باز کرد. همچنین بسیاری از بازیکنان تیم پرسپولیس در قطر (2020) و هند و تاجیکستان (2021) به پیروزی های بزرگ ، مهم و در برخی موارد غیر منتظره دست یافته اند.

جردیم به خوبی می داند که هدایت لیگ حرفه ای عربستان حاشیه امن خوبی برای او نخواهد داشت. علیرغم موفقیت آنها در لیگ های محلی در فصول گذشته ، مربیان زیادی در خارج از الهلال حضور داشتند و حالا شکست در خانه مقابل پرسپولیس و عدم صعود به مراحل پایانی در لیگ قهرمانان این وضعیت را بیشتر بررسی می کند. ام باپه روی صخره

257 251

دیدگاهتان را بنویسید