در مورد استارت آپ های موفق در کانادا چه می دانید؟


استارت آپ یکی از راه های قانونی و بسیار ارزشمند برای مهاجرت به کانادا می باشد و از این رو می توان به افراد زیادی با توجه به شرایط خود توصیه کرد که وارد این رشته شوند. آشنایی با لیست استارت آپ های موفق کانادایی می تواند به بسیاری از این افراد کمک کند تا ایده های اولیه خود را در این زمینه فرموله کنند و بهتر بفهمند چه زمینه هایی از فعالیت می تواند به آنها در رسیدن به اهدافشان در مدت زمان کوتاه تری کمک کند. در زیر شما را با تعدادی از استارت آپ های موفق در کانادا که در دهه دوم قرن بیست و یکم فعالیت خود را آغاز کردند آشنا می کنیم.

معرفی Application Board برای استارت آپ های موفق کانادایی

در سال 2015، مارتین، مسی و متیو بصیری، سه برادر ایرانی، یک استارت آپ بورد اپلیکیشن را در واترلو کانادا تأسیس کردند و امروز یکی از موفق ترین استارت آپ های کشور را دارند. این راه اندازی نرم افزار مرتبط با آموزش و آموزش، راهنمای خوبی برای کسانی است که به دنبال تحصیل نه تنها در کانادا بلکه در سراسر جهان هستند. این برنامه به بیش از 12000 دانش آموز کمک کرده تا مسیر یادگیری آینده خود را پیدا کنند.

اپل بورد یکی از فعال ترین استارت آپ ها در کانادا است که توانسته سرمایه گذاران خارجی بسیار قوی را جذب کند. این شرکت تا به امروز از 21 شرکت سرمایه گذاری و حامی سرمایه جذب کرده است که در مجموع 178.3 میلیون دلار کانادا در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند. این شرکت اکنون یک سرمایه گذار است و اولین سرمایه گذاری خود را در Goiker در سال 2019 انجام داد.

معرفی استارتاپ Wealthsimple Canada

دکتر سینا

Woolth Simple یک استارت آپ کانادایی است که دفتر مرکزی آن در تورنتو قرار دارد. آنها به سرمایه گذارانی که می خواهند از سرمایه خود درآمد بیشتری کسب کنند، کمک می کنند. پلتفرم آنها سبدهای مختلفی را برای سرمایه گذاران بر اساس نیاز آنها به نمایش می گذارد و این امر اضطراب سرمایه گذار را تا حد زیادی کاهش می دهد. آنها می توانند به سرمایه گذاران کمک کنند تا به اهداف مالی خود همانطور که انتظار دارند برسند.

این استارت آپ برای گسترش فعالیت های خود نیاز به سرمایه زیادی داشت و توانست با هزینه سرمایه گذاران خارجی نیازهای خود را برطرف کند. این شرکت تا به امروز 1.1 میلیون دلار از شرکت های خارجی جذب کرده است. 17 سرمایه گذار بزرگ به این شرکت کمک کردند که یکی از مشهورترین آنها بازیگر مشهور رایان رینولدز و همچنین بنیاد مایکل جی فاکس است.

با خیال راحت در مورد نحوه انجام آن بیشتر بدانید ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنیدمی توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

معرفی Startup Adapt Canada

یکی دیگر از شرکت های استارت آپی قدرتمند در کانادا، Startup Adapt است. این استارت آپ در تورنتو فعالیت می کند. این استارت آپ به سایر شرکت ها کمک می کند تا از طریق تبلیغات فروش خود را افزایش دهند و همچنین مشتریان فعلی خود را حفظ کنند. آن‌ها به داده‌های غنی دسترسی دارند و هدف‌گیری مدرن آن‌ها باعث می‌شود تا مخاطب مورد نظر خود را آسان کرده و راه را برای موفقیت هموار کند. این به خوبی نشان دهنده دلیل موفقیت آنها از زمان شروع استارتاپ در سال 2013 است.

در طول این دوره 8 ساله، Stock Adapt توانست حدود 1.6 میلیون دلار از سه منبع اصلی تامین مالی جمع آوری کند. همچنین ارزش شرکتی را نشان می دهد که توانسته سرمایه گذاران بزرگی را جذب کند و چشم انداز روشنی دارد.

معرفی KOHO، یک استارت آپ مالی در کانادا

KOHO یک استارت آپ مالی فناوری است که به طور رسمی در سال 2014 راه اندازی شد. این شرکت در حال حاضر در تورنتو مستقر است. این شرکت به مشتریان خود اجازه می دهد تا بر اساس برنامه ای که توسعه داده اند، دسترسی آسان تری به محصولات مالی داشته باشند. همچنین در برنامه ریزی مالی به کاربران خود کمک می کند. این برنامه به افراد در هر سنی کمک می کند تا امور مالی خود را کنترل کنند.

این شرکت توانست شهرت بسیار بالایی برای خود به دست آورد و به همین دلیل سرمایه گذاران زیادی در این شرکت فعال هستند به طوری که 16 سرمایه گذار بزرگ بالغ بر 113.4 میلیون دلار کانادا در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند که نشان دهنده ارزش بالای آن است. این سرمایه گذاری نشان می دهد که موفقیت های بزرگ تری در آینده در انتظار شرکت است.

برخی دیگر از استارت آپ های قدرتمند موجود در این کشور:

نام راه اندازی سال ثابت شهر پشتیبانی مالی
جهنم نوامبر 2016 تورنتو 190.6 میلیون دلار ایالات متحده آمریکا
لوپیو 2014 تورنتو 263 میلیون دلار
تکان دادن 2012 r. تورنتو 15.9 میلیون دلار ایالات متحده آمریکا
وام گیرنده 2014 تورنتو 92 میلیون دلار
Integrate.ai نوامبر 2017 تورنتو 39.6 میلیون دلار ایالات متحده آمریکا
لیگ 2014 تورنتو 76.1 میلیون دلار ایالات متحده آمریکا

همانطور که می بینید شرکت های نوپا زیادی در کانادا وجود دارند که با توجه به شرایط خود توانسته اند رشد قابل توجهی را تجربه کنند و در نتیجه سرمایه گذاری خارجی زیادی برای کمک به رشد هر چه سریعتر آنها داشته باشند. زمینه های.

مزایای اصلی ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

  • اقامت دائم به کارآفرینان موفق و خانواده های آنها ارائه می شود.
  • اقامت دائم کانادا نیز به عنوان مجوز کار عمل می کند.
  • متقاضیان می توانند برای شهروندی اقدام کنند.
  • شهروندان کانادایی مجاز به تابعیت دوگانه هستند.
  • برای درخواست ویزا نیازی به تامین بودجه ندارید.
  • هیچ محدودیت سنی برای متقاضی اصلی وجود ندارد.
  • زمان درخواست سریع است.

شرکت مهاجرتی CanadaPas به همراه یک تیم مجرب و توانمند و شرکت سرمایه گذاری i3 Capital Inc. از همان ابتدا یعنی از توسعه یک پروژه استارتاپ تا اخذ اقامت دائم کانادا همراه شما خواهد بود.

علاقه مندان به فرآیند مهاجرت به کانادا آنها از طریق استارت آپ ها با دریافت اطلاعات دقیق از روند پردازش این فرآیند در سفارت این کشور، این فرصت را خواهند داشت که اقدامات لازم را انجام دهند. به این ترتیب، توصیه می‌شود که دست اندرکاران این فرآیند از یک وکیل رسمی مهاجرت کانادا و مشاور RCIC استفاده کنند تا شانس مهاجرت به کانادا با اعضای خانواده و همچنین به دلیل پایان یافتن پرونده به میزان قابل توجهی افزایش یابد. به شرطی که سرعت به دست آوردن نتیجه نیز افزایش یابد.

هشدار! این مطلب صرفا جهت اطلاع شما عزیزان از کسب و کار مهمان و عدم پذیرش هیچ گونه مسئولیتی در این رابطه منتشر شده است. اطلاعات تکمیلی

دیدگاهتان را بنویسید