3 فرماندار جدید منصوب شدند


در جلسه ای که روز یکشنبه 4 اکتبر برگزار شد ، شورای وزیران پس از بررسی سوابق مدیریتی و اجرایی آقایان سید محمدرضا هاشمی ، مهران فاطمی و سید حامد عاملی ، به عنوان استانداران منتخب سمنان ، یزد و اردبیل به آنها رای داد. ، به ترتیب.

آقای سید محمدرضا هاشمی پیش از این به عنوان معاون استاندار و فرماندار مشهد (از سال 1398) ، معاون استاندار استان قم (1397) و معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی این استان (در سال 1396) ، مدیرکل امنیتی و حقوقی فعالیت می کرد. مدیر اجرایی در خراسان شمالی فعالیت می کرد (1392). وی همچنین در سال 1390 استاندار نمونه استان خراسان شمالی ، در سالهای 1993 و 1995 استاندار عالی استان سمنان و در سال 1388 استاندار عالی استان خراسان رضوی انتخاب شد.

مهران فاطمی دارای دکترای هواشناسی (خطرات آب و هوایی) ، کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی (اقلیم شناسی) و کارشناسی مهندسی منابع طبیعی (مدیریت مراتع و حوضه) از دانشگاه یزد است.

از سابقه مدیریتی و مدیریتی می تواند مشاور و مدیر کل استاندار یزد در دولت های نهم و دهم ، مدیر دفتر نخبگان یزد به عنوان اولین دفتر استانی کشور ، عضو هیئت مدیره باشد. به بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی ، رئیس هیئت هماهنگی سازمان ها در مورد مردم استان یزد و عضو هیئت برنامه ریزی و توسعه این استان صحبت کرد.

آقای. سید حامد عاملی متولد 1356 و دارای دکترای علوم ارتباطات و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و کارشناسی مهندسی صنایع از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.ز دانشگاه صنعتی اصفهان NS

رای اعتماد دولت به استانداران سمنان ، یزد و اردبیل / تصویب آیین نامه اجرایی تعیین قیمت خرید برق

وی پیش از این به عنوان مشاور فرماندار و دبیر اداره کل تشویق و حمایت از سرمایه گذاران در اردبیل ، معاون برنامه ریزی استان اردبیل و رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، دبیر هیئت برنامه ریزی و توسعه اردبیل و معاون. مدیر برنامه ریزی یکی از اعضای هیئت مدیره فعال سازمان صنایع کوچک و شهرهای ایران است.

آیین نامه اجرایی تعیین قیمت خرید برق با توجه به مکانیزم بازار در بورس به تصویب رسید

شورای وزیران به منظور افزایش کارایی نیروگاهها و تعیین قیمت برق با استفاده از مکانیزم بازار در بورس ، در اجرای مفاد بند (ب) ماده 44 توسعه ششم تصویب شد. قانون برنامه ریزی مقررات اجرایی این بند از قانون.

بر اساس مقررات فوق ، وزارت نیرو موظف است بهره وری و بهره وری نیروگاه های حرارتی را افزایش داده ، قرارداد یا قراردادی اصولی برای خرید برق نیروگاه های جدید سیکل ترکیبی در مقیاس بزرگ با راندمان اسمی منعقد کند. مقیاس کوچک را با 55 تا 60 درصد و یا بازده کلی الکتریکی و حرارتی حداقل 70 درصد (حداقل 42 درصد بازده الکتریکی) را در اولویت قرار دهید.

همچنین ، به منظور ایجاد انگیزه برای توسعه سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه های با کارایی بالا ، برنامه نیروگاه برای افزایش نرخ سوخت حداکثر به مدت پنج سال به تصویب شورای اقتصاد می رسد ، به طوری که نرخ سوخت برابر با متوسط ​​قیمت گاز با تعرفه های صنعت. منابع مالی ناشی از افزایش نرخ سوخت نیروگاهها به مشترکان با افزایش تعرفه های برق اختصاص داده می شود تا تعهدات سرمایه گذاری نیروگاههای گاز دولتی و خصوصی را برآورده کنند ، جایی که اولویت تکمیل بخش بخار و اجرای آن است. بهینه سازی. طرح هایی در بخش برق

بر اساس این آیین نامه ، فروش برق به دست آمده از واحدهای توزیع حرارتی در مقیاس کوچک و نیروگاه های تجدیدپذیر در مبادله انرژی محدودیتی ندارد. وزارت نیرو همچنین مسئول تأمین سازوکارهای لازم برای تأمین برق این نیروگاه ها در حداکثر یک سال است.

علاوه بر این ، قیمت ترانزیت کلیه مشترکانی که برق خود را از طریق بورس انرژی ایران تأمین می کنند مطابق ماده (1) دستورالعمل ، بند (د) ماده (48) قانون برنامه ششم توسعه تعیین می شود.

2323

دیدگاهتان را بنویسید