نظر نهایی باهنر در مورد دولت ریاست جمهوری / من به آقای قالیباف گفتم در مجلس دو کار نکنید


محمدرضا باهنر در نشست ماهانه انجمن مهندسان اسلامی اظهار داشت: دولت آقای رئیس به مدت کوتاهی بر سر کار است و در این مدت کوتاه کارهای خوبی در ایران انجام شده است تا واکسیناسیون را تسریع کرده و امضاء شود. این توسط دولتهای قبلی در سازمان شانگهای طراحی شده است.

این اقدامات مثبت نشان داد که دولت آقای رئیسی یک دولت مرفه است و برخی از این اقدامات امیدوارکننده جرقه ای از امید را در دل مردم جرقه زده است ».

دبیرکل انجمن مهندسین اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: سخنان آقای رئیسی فوق العاده منطقی و تعیین کننده بود. در اوایل پیروزی آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ، او و آقای مخبر در جلسه ای به او گفت. من به شما گفتم باید مراقب باشید که از استراتژی ها و برنامه های عمیق غافل نشوید زیرا مشغول مسائل روز هستید ، بنابراین باید عملکردهای ویژه ای برای اظهار نظر داشته باشید. به ویژه اصلاحات ساختاری و اساسی باید تأسیس شود

باهنر: دولت ریاست جمهوری یک دولت خیرخواه است

باهنر با اشاره به اینکه امروزه متأسفانه شاهد افزایش 2.500 میلیارد تومانی به نقدینگی کشور هستیم ، تاکید کرد:

دبیرکل جامعه مهندسین اسلامی افزود: متأسفانه امروز شاهد افزودن 25 درصد به مخارج دولت و رشد بیشتر دولت با طرح موضوعات مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه به طور کلی ساختار بوروکراسی کشور بسیار سنگین است ، گفت: “من به آقای رئیسی هم گفتم به هر وزیری که مسئولیتش را بر عهده دارید بگویید که اگر می توانید به نام خدا ثروت ایجاد کنید ما هیچ پولی نداریم. ، وگرنه هیچ اتفاقی نمی افتد

باهنر با اشاره به برخی اتهامات مطرح شده در مناظره های انتخابات ریاست جمهوری ، گفت: برخی از شعارهای مناظره در تلویزیون درست نیست ، به عنوان مثال گفته شد که ما از ثروتمندان می گیریم و به فقرا می دهیم. شخصی در تاکسی گفت اگر ما ستاره شناسان را متوقف کنیم مشکل کشور حل می شود ، اگر آنها بیش از یک میلیارد در سال دریافت کنند ، مبلغ کل کمی بیش از هزار میلیارد تومان یا یک هزارم خواهد بود. بودجه کل کشور

وی با بیان اینکه تولید در کشور ما کمتر از مصرف است و این باعث بالا رفتن قیمت و کمبود می شود ، افزود: اولویت کشور در بخش کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد. بسیاری از محصولات در کشور ما مزیت منفی دارند ، یعنی غذا گرانتر از محصول است ، بنابراین الگوی کاشت باید تغییر کند و یارانه به بخش کشاورزی باید بر اساس مدیریت زمین ، یعنی در نقشه راه باشد.

دبیرکل جامعه مهندسین اسلامی گفت: سفرهای آقای رئیسی به استان ها اتفاق خوبی است اما محدود به آن نیست. سفرهای استانی بر رشد سرمایه انسانی تأثیر دارد ، اما باید به وعده ها عمل کرد و بسیاری از مشکلات از طریق این مسیرها حل نشد.

2323

دیدگاهتان را بنویسید