واکنش رضا درویش به صحبت‌های بیرانوند/ جانشین او را معرفی می‌کنیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته چهارشنبه ۱۳ تیر با انتشار ویدئویی اعلام کرد که هواداران باید به رفتار او احترام بگذارند و فسخ قرارداد او با باشگاه پرسپولیس کاملاً قانونی بوده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های بیرانوند اظهار داشت: هیچ نکته نامفهومی در قرارداد بیرانوند وجود ندارد و قانون در این رابطه تصمیم می‌گیرد.

او ادامه داد: معاونت حقوقی باشگاه پیگیر فسخ قرارداد این دروازه‌بان است. ما نمی‌خواهیم مانند او تحت فشار تصمیم‌گیری کنیم. مفاد و متمم‌های قرارداد بیرانوند کاملاً اجرایی شده و ما اکنون باید صورت مساله را حل کنیم نه آنکه آن را پاک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: ما از لحاظ مالی شرمنده بازیکنان بودیم اما عین مفاد الحاقیه قرارداد بیرانوند، مطالبات او را پرداخت کردیم؛ ما صبر می‌کنیم و منتظر اجرایی شدن قانون هستیم.

او در پایان گفت: پرسپولیس تیمی بزرگ و اول آسیاست و همه بازیکنان از قبال پرسپولیس و هوادارانش به منفعت‌هایی رسیده‌اند. هیأت مدیره باشگاه من را مکلف کرده که دنبال جانشین بیرانوند باشیم و با چند گزینه صحبت کردیم و ظرف روزهای آینده دروازه‌بان جدید معرفی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید