نابودی میکروب‌های سمج با فرمولاسیون غلیظ و قدرتمند دامستوس


یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد خانه‌دار پاک کردن آلودگی‌ها و لکه‌های سمج و قدیمی از بخش‌های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه است. شاید شما هم هر شوینده‌ای را که امتحان کرده‌اید از عهده پاک کردن میکروب‌های قدیمی و ضدعفونی محیط برنیامده باشد و آلودگی‌ها طوری به سطوح مختلف چسبیده‌اند که برای نابود کردن آن‌ها به شوینده‌ و سفیدکننده‌ای قوی نیاز دارید. ممکن است برای پاک کردن این لکه‌ها از محصولات مختلفی هم استفاده کرده باشید؛ اما تلاشتان به نتیجه‌ نرسیده باشد. دامستوس کلید مشکلات پاکیزگی شما در محیط‌های مختلف خانه است. این محصول شما را از شر کثیفی‌ها و میکروب‌ها خلاص می‌کند.

انواع محصولات دامستوس و کاربرد آن‌ها

اگر به تمیزی و پاکیزگی محیط زندگی‌تان اهمیت می‌دهید، دامستوس بهترین شوینده و سفیدکننده برای از بین بردن لکه‌ها و میکروب‌های محیط اطرافتان است. محصولات برند دامستوس شامل مایع سفید‌کننده غلیظ و اسپری‌های چندمنظوره‌ای می‌شوند که قدرت سفیدکنندگی و ضدعفونی‌کنندگی بالایی دارند.

سفید‌کننده‌های غلیظ دامستوس

سفید‌کننده‌های غلیظ دامستوس برای زدودن لکه، باکتری، میکروب و ضدعفونی سطوح مختلف بسیار کارآمد هستند. در‌ ‌کل، محصولات و شوینده‌های غلیظ پس از مدتی به سطوح آسیب می‌رسانند؛ اما سفید‌کننده‌های غلیظ دامستوس علاوه بر نابودی آلودگی و کثیفی‌ها، در صورت استفاده صحیح هیچ آسیبی به سطوح وارد نمی‌کنند. همچنین بطری‌های سفیدکننده‌ غلیظ دامستوس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما در تمیز کردن قسمت‌هایی که دسترسی به آن‌ها آسان نیست یا قابل مشاهده نیستند، کمک شایانی می‌کند. علاوه‌براین جهت جلوگیری از هدررفت محصول و حفظ ایمنی کودکان، بطری محصول به درپوش محافظ قفل‌دار کودکان نیز مجهز شده‌است. سفیدکننده‌های غلیظ دامستوس در رنگ‌های مختلف و در حجم ۷۵۰ میلی‌لیتر و ۲ لیتری عرضه می‌شوند.

رنگ‌های مختلف سفیدکننده‌های غلیظ دامستوس چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

تفاوت رنگ‌های سفیدکننده‌ غلیظ دامستوس در رایحه آن‌هاست و این شوینده‌ها برای ضدعفونی و از بین بردن لکه‌ها در سطوح مختلف، از فرمولاسیونی قدرتمند برخوردارند که می‌توانید با خیالی آسوده از این محصولات در بخش‌های مختلف استفاده کنید.

کاربرد سفید‌کننده‌های غلیظ دامستوس:

  • از بین بردن میکروب، قارچ و لکه‌های چسبناک و قدیمی
  • ضد‌عفونی و پاکیزگی محیط در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • از بین بردن چرک‌مردگی و هرگونه کثیفی از پارچه‌های سفید رنگ و بازگرداندن سفیدی به آن‌ها
  • مناسب برای مکان‌های مختلف مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی
  • مناسب برای ضدعفونی شیر‌آلات و سینک ظرفشویی
  • پاکیزگی سطوح سرامیکی، چینی و استیل ضد‌زنگ
  • قدرتمند در شستشو و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی مانند وان، کاسه توالت، روشویی و سرامیک
  • باز کردن و گند‌زدایی لوله‌های مسدود
  • مناسب برای ضدعفونی و پاکیزگی ظروف چینی و استیل‌های ضد‌زنگ
  • پاکیزگی گاز و سطوح استیل

نحوه استفاده از سفیدکننده غلیظ دامستوس

استفاده از مایع سفیدکننده غلیظ دامستوس برای شستشوی پارچه و لباس سفید رنگ، بسیار آسان است. برای این کار کافی است یک پیمانه (معادل با 15 میلی‌لیتر) از محصول را در ۵ لیتر آب رقیق کرده و لباس‌ها را به مدت ۴۵ دقیقه در آن قرار دهید. پس از گذشت این مدت، مانند همیشه لباس خود را شسته و آب‌کشی کنید.

شستشوی محیط سرویس بهداشتی و توالت نیز با مایع سفیدکننده غلیظ دامستوس، به آسانی انجام می‌شود. کافی است مقداری از محصول را روی لبه‌های توالت و سنگ روشویی بریزید و پس از گذشت ۳۰ دقیقه با کمک یک فرچه و مقداری آب از شر تمام میکروب‌ها و آلودگی‌ها خلاص شوید. شستن دیوار‌ها، کف سرویس‌های بهداشتی و وان نیز به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد که پس از آن می‌توانید محیط را آب‌کشی کنید.

اسپری‌های چندمنظوره دامستوس

اسپری‌های دامستوس به دلیل سهولت کاربرد در بخش‌های مختلف و سرعت ضدعفونی و پاکیزگی سطوح، از محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان برخوردارند. انواع اسپری‌های چندمنظوره دامستوس علاوه ‌بر ایجاد محیط‌هایی پاکیزه و کارایی آسان، اقتصادی هم هستند. به‌طوری که قیمت و مزایای این محصولات، آن‌ها را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و کاربردی بدل می‌کند. علاوه‌براین افشانه اسپری‌ها دارای قفلی است که از هدر رفت و نشتی محصول جلوگیری می‌کند.

اسپری‌های چندمنظوره سبز و بنفش دامستوس مدل Green و Purple

اگر سطوح مختلف خانه یا آشپزخانه‌تان کثیف شده و کثیفی‌ها هر نقطه‌ای از منزل‌تان را پوشانده‌اند و حسابی از پاک کردن لکه‌ها ناامید شده‌اید، بهترین راهکار استفاده از یک اسپری قوی و چند‌منظوره است که برای سطوح مختلف کاربرد داشته باشد. آلودگی و لکه‌ها روی سطوح مختلف، محیط مناسبی برای رشد باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زا ایجاد می‌کنند. دیدن این لکه‌ها روی سطوح مختلف به همه ما احساس ناخوشایندی را منتقل می‌کند. راه‌حل‌های مختلفی برای از بین بردن این لکه‌ها وجود دارد. اسپری‌های چندمنظوره Domestos حاوی سفید‌کننده هستند که برای از بین بردن انواع لکه‌ها مؤثراند. این محصولات دامستوس کاربردهای چندمنظوره‌ای دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ضدعفونی سطوح ضد‌زنگ، چینی، استیل و سرامیک
  • از بین بردن آلودگی‌ها و ضدعفونی سینک ظرفشویی و شیر‌آلات آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی
  • از بین بردن لکه‌های قدیمی
  • مناسب برای سطوح مختلف خانه مانند آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی

دامستوس، شوینده‌ای قوی برای حفظ پاکیزگی محیط

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به پاکیزگی و تمیز بودن محیط اطرافتان اهمیت می‌دهید؛ محصولات دامستوس را در لیست خرید‌های خود قرار دهید. بسیاری از آلودگی‌ها می‌توانند سلامت افراد را به‌خطر بیاندازند. با استفاده از محصولات دامستوس می‌توانید محیط اطراف خود را پاک کرده و از ایجاد باکتری و قارچ‌ها و بروز بیماری جلو‌گیری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید