بجارزهی: رئیس‌جمهور آینده باید از ظرفیت نخبگان برای حل مسائل اقتصادی استفاده کند



نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است رئیس جمهور آینده از ظرفیت تمام نخبگان کشور استفاده کرده و در مسیر حفظ امید ایجاد شده در بین جامعه نخبگانی کشور گام بردارد.

محمد انور بجارزهی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت حفظ امید ایجاد شده در بین نخبگان کشور در دولت آینده بیان کرد: سوال این است که چگونه می شود نخبگان سیاسی ما در سطح کشور هم در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش داشته باشند و هم در دولت آینده از ظرفیت همه نخبگان برای رشد و اعتلای تمام بخش های ایران عزیز استفاده شود؟

وی ادامه داد: بنده از همه نخبگان سیاسی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و همه آن هایی که دل در گرو ایران اسلامی بزرگ داشته و خواستار ساختن ایرانی پیش رو و به روز هستند، می‌خواهم در صحنه حاضر شده و دست در دست هم در انتخابات شرکت کرده و مردم را نیز به مشارکت تشویق کنند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده درخواست می کنم برای ادامه راه شهید خدمت، شهید جمهور، همه پای صندوق های رای حاضر شده و رئیس جمهور بعدی را با رای بالا انتخاب کنیم. در ادامه راه نیز رئیس جمهور آینده از ظرفیت تمام نخبگان کشور استفاده کرده و در مسیر حفظ امید ایجاد شده در بین جامعه نخبگانی کشور گام بردارند.

بجارزهی در پایان تاکید کرد: باید با تدبیر رئیس جمهور آینده در جهت توسعه و اعتلای کشور عزیزمان به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی از تمام ظرفیت های کشور استفاده شود.

انتهای پیام
 

دیدگاهتان را بنویسید