عیار پزشکیان در تلویزیون رو شد/ژست هنری پورمحمدی در فیلم تبلیغاتی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری مهر، گروه سیاست – طیبه بیات: روزشمار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ۱۶ روز مانده تا زمان برگزاری انتخابات رسیده و طبق جدول زمانبندی برنامه‌های تبلیغاتی ۶ کاندیدای تأیید صلاحیت شده، روز گذشته یعنی ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳، تریبون رسانه ملی در اختیار ۳ نامزد قرار داشت.

اولین برنامه تبلیغاتی در رسانه ملی مربوط به برنامه «صف اول» با حضور محمد باقر قالیباف بود که علی رغم اعلام پخش برنامه در ساعت ۱۷:۳۰، این برنامه با تأخیر قریب ۴۵ دقیقه‌ای پخش شد و رسانه ملی از طریق زیرنویس شبکه خبر در توضیح این تأخیر اظهار داشت: «برنامه صف اول با حضور قالیباف به دلیل اعمال برخی اصلاحات توسط نماینده ایشان تا دقایقی دیگر از شبکه خبر پخش خواهد شد.»

در اولین روز تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، «امیرحسین قاضی‌زاده» و «مسعود پزشکیان» نیز در صفحه رسانه ملی حاضر شدند و از دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود سخن گفتند.

نامزدها با توجه به ضیق زمان، تا این لحظه صرفاً آرایش ستادهای انتخاباتی خود را تکمیل کرده‌اند. یکی از انتصابات جنجالی روز گذشته کاندیداها، انتصاب «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور به عنوان رئیس ستاد انتخابات «سعید جلیلی» بود؛ انتصابی که با انتقادات و حرف و حدیث‌های متعددی روبرو شد.

«مصطفی پورمحمدی» روز گذشته (دوشنبه) یکی دیگر از فیلم‌های تبلیغاتی خود را منتشر کرد. او در بخشی از این فیلم گفته است: «در حوزه هنر دستگاه‌های نظارتی، حراستی و حفاظتی باید برگردند، وظایف خاص خود را انجام دهند. در حوزه تخصص و حرفه‌ای حق دخالت، امر و نهی و کم و زیاد کردن ندارند»

محمدباقر قالیباف در فرصت ۴۵ دقیقه‌ای برنامه «صف اول» از شعار انتخاباتی خود تحت عنوان «خدمت و پیشرفت» رونمایی و خاطرنشان کرد: «البته این فقط شعار نیست؛ سابقه ام نشان می‌دهد که هر آنچه وعده دادم را عمل کردم.»

وی با تاکید بر اینکه «اگر رئیس‌جمهور شوم بر اساس شایسته‌گزینی کار را جلو می‌برم و بین اعضای ستادم و بقیه فرق نمی‌گذارم»، گفت: «پست‌ها و مناصب ارث نیست که سهمیه بدهیم». قالیباف همچنین گفته «باید قدرت خرید مردم افزایش یابد. این موضوعات را باید تحت عنوان خدمت و در برنامه‌های فشرده دنبال کنیم تا مردم به آسایش برسند»

اما در اردوگاه اصلاح‌طلبان، شخصیت‌ها و چهره‌های این جریان همچنان در حال اعلام طرفداری از «مسعود پزشکیان» هستند و سیاست رسانه‌ای این طیف نیز «ایجاد جنگ روانی علیه رقبا» و «فضاسازی برای افکار عمومی» مبنی بر احتمال بالای پیروزی پزشکیان، حتی در مرحله اول انتخابات است.

آش کنش‌های رسانه‌ای جریان اصلاحات به قدری شور شده که چهره‌ای همچون «محمدعلی ابطحی» عضو مجمع روحانیون مبارز در توئیتی نوشته است: «یکی امروز برایم نوشت به فضای مجازی نگاه کنید، از دیشب که پزشکیان آمده ترکونده. شک نکنید پزشکیان دور اول رئیس‌جمهور است.‏ گفتم بزرگترین خطر برای پزشکیان و همه کاندیداها قضاوت بر اساس لایک و آن‌لایک و سرچ فضای مجازی است. فضای مجازی بازتاب دهنده بخش کوچکی از جامعه است. کاندیداها و هواداران‌شان گول فضای مجازی را نخورند»

در دیگر سو، اولین گفتگوی تلویزیونی «مسعود پزشکیان» شب گذشته (دوشنبه) در برنامه گفتگوی ویژه خبری بود؛ گفتگویی که تا حدودی عیار پزشکیان را حتی برای هوادارانش مشخص کرد. گزیده‌ای از مهمترین سخنان پزشکیان در این گفتگوی تلویزیونی این بود که «تقصیرها همه‌اش مال آمریکاست؟! تقصیر مال ماست / ‏ با آدم‌های بی‌سواد نمی‌توان مملکت را به جایی رساند/ ‏ در این مملکت پول نباید گم شود؛ بدانیم پول کجا می‌رود/ ‏ در مجلس گذشته از یک وزیری سوال پرسیدم دو سال طول کشید تا جواب بدهد / ‏ باید با مردم آشتی کنیم/ ‏ یکی از مسائل گمشده در کشور ما عدالت است/ ‏ما سهم مناطق محروم را به درستی پرداخت نمی‌کنیم / ‏ چرا در اروپا مرز نداریم؟ زیرا کسی نمی‌تواند از زیر مالیات در برود / ‏ اگر داده‌ها شفاف شود فساد کاهش پیدا می‌کند/ ‏ در داخل کشور FATF را حداقل اجرا کنیم، قانون هم دارد»

برخی اصلاح‌طلبان و فعالان طیف میانه‌رو، سخنان پزشکیان را ضعیف قلمداد و تاکید کردند «در صورت ادامه همین روند، پزشکیان قادر به جلب سازمان رأی جریان اصلاحات نخواهد بود». «محمود صادقی» نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم نوشت: « اولین برنامه زنده تلویزیونی دکتر مسعود پزشکیان پایین‌تر از حد انتظار بود». بهرام پارسایی نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم نوشت: «دکتر پزشکیان شفاف و رک از FATF دفاع نکرد». رحیمی جهان‌آبادی نماینده میانه‌رو مجلس یازدهم نوشت: «جناب دکتر پزشکیان! مسیر را اشتباه شروع کردید جان برادر! آنهایی که قرار است برای شما پای صندوق‌ها بیایند خواهان تغییر اساسی در سیاست‌ها هستند»

دومین برنامه تبلیغاتی در رسانه ملی برنامه «با مردم» بود که سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در آن وعده‌های انتخاباتی خود را تشریح کرد. قاضی زاده شعار دولت خود را «دولت مردم و خانواده» اعلام کرد و در توضیح آن گفت: «دولت اگر وظیفه تصمیم گیری دارد، مردم برای دولت تصمیم می‌گیرند. دولت اگر وظیفه اجرا دارد، اجرا را مردم انجام می‌دهند. وقتی از نظارت حرف می‌زنیم ناظر و نافذ مردم هستند. هفتاد سال است که تورم مزمن داریم، در دولت تلاش شد تا این مشکل در آینده برطرف شود؛ متأسفانه اختاپوس اقتصاد دولتی همه جا استوار است، بنابراین اقتصاد باید ملی و مردمی شود. لازم است تا خصوصی سازی انجام شود و مردم سهام داران دارایی‌های دولت شوند. توزیع ثروت که در مراکز کشور وجود دارد باید شامل کل کشور شود.»

خلاصه نکات مطرح شده از سوی «محمد باقر قالیباف» در برنامه صف اول به شرح ذیل است:

  • اولین کار جهادی ما در سال ۵۷ و پس از زلزله طبس بود / در ۸ سال دفاع مقدس در جبهه بودیم / در قرارگاه سازندگی خانم الانبیا مسئولیت داشتیم / فرماندهی هوافضای سپاه را بر عهده داشتیم و امروز از قدرت‌های موشکی دنیا هستیم / بعد هم توفیق خدمت در نیروی انتظامی را داشتیم / ۱۲ سال شهردار تهران و همان زمان عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام شدم / دوره‌ای در مجلس افتخار نمایندگی مردم تهران را داشتم و اکنون هم نماینده مجلس دوازدهم هستم.
  • تحصیلات دانشگاهی ام را بعد از دوران دفاع مقدس شروع کردم / دکترای جغرافیای سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس گرفتم / اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه تهران هستم و این مدت مشغله کاری باعث نشد که ارتباط دانشگاهی را قطع کنم / کشورداری موضوع درس و مطالعه من است / چندین تألیف در دانشگاه تهران در حوزه‌های جغرافیای سیاسی و حکمرانی دارم.
  • مردم شناخت نسبی از من دارند / از زمان نیروی انتظامی و شهرداری تهران بیشترین طول خدمت را از تاریخ شکل گیری بلدیه در تهران داشتم و ۱۲ سال شهردار تهران بودم.
  • جزو مدیرهایی محسوب می‌شوم که دنبال تحول هستند / در نیروی هوایی به دنبال تحول بودم که یک تحول در هوافضای سپاه در حوزه موشکی رخ داد / جزو ۵ قدرت اول جهان در حوزه تکنولوژی هستیم.
  • در پلیس در کمتر از ۱۳ ماه سامانه ۱۱۰ در کشور راه اندازی شد و پلیس همه جا در دسترس مردم بود / همچنین با راه اندازی ۱۹۷، نظارت و دقت در پلیس ایجاد شد و کاملاً این تحول را مردم حس کردند / هر کجا توفیق خدمت داشتیم بهره وری در اولویت قرار گرفت.
  • در نیروی انتظامی، امنیت را مردمی کردیم / ا استفاده از فناوری یک پلفترم تعریف کردیم و همه مردم فرصت گزارش خطا و جرم پیدا کردند و با کمترین نیرو، بیشترین بازدهی حاصل شد که این مردمی سازی است.
  • اگر تولید ثروت و رشد اقتصادی با عدالت و توأم نباشد، ممکن است دوباره مشکلات سخت‌تری را درست کند، لذا شعارمان «دولت خدمت و پیشرفت» با محوریت برنامه هفتم پیشرفت کشور است.
  • حل مشکلاتی مانند تورم، گرانی و عدم ثبات در اقتصاد مستلزم رسیدن به پیشرفت است که برای آن به دنبال سرمایه گذاری و تولید ثروت هستیم / باید کیک اقتصاد را بزرگ کنیم که آن وقت قادر به توجه به این مشکلات و حل آن هستیم.
  • هر مجموعه و سازمان و در کلان آن، دولت را نمی‌توان شعاری اداره کرد / ۴۵ سال از انقلاب اسلامی گذشته و من کارنامه‌ای دارم / در کشورمان سه قوه نداریم و چهار قوه یعنی دیوان سالاری داریم / در داخل سیستم قانون به درستی اجرا نمی‌شود، چون قوه دیوان سالاری بر سه قوه دیگر سوار است / برنامه خوب نوشته و تصمیم خوب می‌گیریم اما خروجی ندارد و این به معنای شعار دادن و برنامه دادن و کار نکردن است / دیگر سیستم سلسله مراتبی جوابگو نیست و باید سیستم‌ها شبکه ای و هوشمند باشند و همه در سامانه‌ها شکل گیرد.
  • در مجلس یازدهم سوت زنی را تبدیل به قانون کردیم که ابلاغ شد / مردم در هر کجا می‌توانند گزارش‌های متقن خود را ارائه کنند که قانون، امنیت و اطلاعات آنها را حفظ می‌کند و قانون از آنها پشتیبانی می‌کند و بابت آنها هم پاداش داده می‌شود / این قانون برای اجرا ابلاغ شده و حتماً عزم جدی برای اجرا داریم.
  • هیچ جا از مدیریت من ندیدید که خود را پاسخگو به مردم نکنم / در سال ۹۹ با آغاز فعالیت مجلس یازدهم وعده انجام کارهایی را دادم و روز آخر مجلس یازدهم توضیح دادم که از ۲۱ وعده، ۱۹ مورد مربوط به قانون گذاری اجرایی شد / بدون شک همه وعده‌ها زمان بندی داشته و پاسخگو خواهم بود.

    خلاصه نکات مطرح شده از سوی «سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی» در برنامه با مردم به شرح ذیل است:

  • خود را عهده‌دار ادامه مسیر شهید رئیسی عزیز می‌دانم
  • دولت آیت الله رئیسی کارهای نیمه تمامی داشت / آرمان‌ها و رویاهایی داشت که مسیر و رویکردها را تغییر داده بود / ۵ سال دیگر برای اتمام امور فرصت داشت و لازم بود به سرانجام برسد
  • وظیفه داریم نگذاریم نسخه‌های ارتجاعی که بازگشت به عقب است مجدد تکرار شود / آرمان شهید رئیسی نباید بر زمین بماند
  • باید کاری کنیم مرزی بین دولت و مردم وجود نداشته باشد / اختیارات در دولت را به استان‌ها واگذار می‌کنیم / ظرفیت و اختیارات ویژه شهرستان‌ها را افزایش خواهیم داد / هر شهرستان یک پایتخت موضوعی خواهد شد / بخشداران فرمانداران و سایر مدیران ما به همین ترتیب باید با نگاه مردم منطقه انتخاب شوند و عزل شوند
  • اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند و رشد فرهنگی اتفاق بیافتد، باید یک خانواده پایدار ایجاد کنیم و این خانواده پایدار را حفظ کنیم و به دغدغه‌های ارکان خانواده پاسخ دهیم / خانواده باید شغلش پایدار باشد و درآمدی کسب کند که هزینه‌های خانواده خودش را تأمین کند / پسر خانواده نباید نگران سربازی و اشتغال باشد / تمایل دختران ما به حضور در عرصه‌های مدیریتی است و باید تمام شرایط را برای دختران ایرانی فراهم کنیم
  • ملت بزرگ و خانواده بزرگ ایران، ایران ما با هیجان ساختگی، مناظره و جنجال درست نمی‌شود / رئیس جمهور باید با سابقه فکری، مواضع، نگاه راهبردی و کارنامه‌اش و برنامه‌اش ارزیابی شود / ما نیاز به جراحی‌های بزرگ داریم / اگر نظام اداری جراحی نشود نظام اقتصادی کشور اصلاح نمی‌شود / آرزومندم تمدن‌های بزرگ در ایران تکرار شود و این نیاز به شجاعت دارد / برخی از حکمرانان ما در کشور ترسو هستند و می‌ترسند تصمیم بزرگ بگیرند و می‌ترسند با تصمیمات بزرگ مواجه شوند / ما به رجال ملی نیاز داریم که مردم را در جریان تصمیمات بزرگ قرار دهند
  • من وابسته به جناح و جریان خاصی نیستم / آمده‌ام که خادم صدیقی برای ملت ایران باشم و با کمک شما ایران پیشرفته و قوی و متمدن و جهانی ایجاد خواهیم کرد

    خلاصه نکات مطرح شده از سوی «مسعود پزشکیان» در گفت و گوی ویژه خبری به شرح ذیل است:

  • قرار نیست برنامه جدید بنویسیم / ‏ قرار نیست سیاست‌های جدیدی در کشور اجرا کنیم / بلکه سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری مشخص است و برنامه‌های توسعه هم وجود دارد / ‏ هر دولتی که می‌آید باید برنامه‌های موجود را اجرایی کند / ‏‬ اولویت ما رفتن به طرف سیاست‌های کلی و اجرای برنامه‌هایی است که به آنجا برسیم / ‏‬ نقشه کشیده شده و سیاست معلوم است و وظیفه مجریان اجرای مسیرهایی است که ما را به اهداف برساند / ‏ در نتیجه نیازی به نوشتن برنامه مجدد برای اجرای برنامه فعلی نیست

  • کاری که باید در دولت انجام دهیم این است که مجریان را چابک‌تر کنیم تا ما را به هدف نزدیک‌تر کند / ‏آنچه که اصلاحات و تجربیات بین‌المللی در اختیار کارشناسان قرار داده ۳ اصل و ۵ استراتژی است؛ در جهت رسیدن به اهداف باید سه اصل مسئولیت پذیری، طی کردن مسیر دستیابی به هدف و پاسخگویی را در نظر بگیریم / ‏۵ استراتژی نیز عبارتند از مدیریت عملکرد نیروی انسانی، پرداخت بر اساس عملکرد، دادن اختیار، قرارداد بستن کنتراتی یا مدیریت عملکردی و اصلاحات و تغییرات اساسی در نوع برخورد با مدیران

  • اگر می‌خواهیم که مملکت ما به نتیجه برسد باید مشخص شود که چه کسی مسئول است؟ چه باید بکند و اگر نکرد باید پاسخگو باشد / ‏از دلایل تحقق ۲۵ تا ۳۰ درصدی برنامه ششم توسعه این بود که افرادی اجرای کار را بر عهده داشتند که اصلاً از برنامه خبر نداشتند و هدف و سیاست را پیگیری نمی‌کردند و مهارت و علم اجرای کار را نداشتند

  • هر دولتی که می‌آید مهم نیست بلکه آنچه مهم است این است که راه تغییر نکند و هدف گم نشود و هر کسی که مسئولیت را می‌پذیرد باید پاسخگو باشد که می‌تواند در جایگاهی که قرار گرفته است، سیستم را به هدف برساند / ‏تا زمانی که مکانیزم پرداخت در کشور اصلاح نشود، امکان اصلاح بهره‌وری وجود ندارد / در سیستم دولتی چه کاری انجام شود و چه کاری انجام نشود حقوق پرداخت می‌شود و این مکانیزم از نظر اعتقادی غلط است

  • یکی از مهمترین مسائلی که در کشور ما گم شده موضوع عدالت است / ‏ما از عدالت حرف می‌زنیم اما هیچگاه سهم مناطق محروم را پرداخت نمی‌کنیم؛ اگر به مناطق مختلف نگاه کنیم، در میدان عمل چیزی از عدالتی که از آن صحبت می‌کنیم، وجود ندارد / ‏ یکی از مسائل مهم دیگری که باید اصلاح شود تأمین رضایت مشتریان داخلی است؛ اگر این مشتریان ناراضی باشند بهترین برنامه‌ها نیز محقق نمی‌شود / ‏ اقتصاد علم وسیعی است و اگر می‌خواهیم به رشد برسیم باید سرمایه‌گذاری انجام دهیم؛ چرا که بدون سرمایه‌گذاری نه اشتغال ایجاد می‌شود و نه تولید افزایش می‌یابد

  • بین مردم و دولت شکاف ایجاد شده است و باید مردم را در صحنه نگه داریم؛ باید مغزها، استعدادها و نیروهای نخبه‌ای که به دلیل رفتارهای ما در حال خروج از کشور هستند را در کشور نگه داریم؛ چراکه اینها هستند که می‌توانند ما را به رشد مورد نظر برسانند / ‏زمانی که توانستیم با مردم آشتی کنیم و اعتماد سرمایه‌دار و سرمایه‌گذار را جلب کنیم و به کارشناس و تولید کننده احترام بگذاریم، دستیابی به اهداف نیز امکان پذیر است

  • به عنوان سیستم و مدیر باید مردم را به عنوان سرمایه‌های کشور ببینیم / ‏ رهبری شعار سال را تولید با مشارکت مردم تعیین کردند؛ غیر ممکن است که با نگاهی محدود و افرادی که فقط دور و بر خود را می‌بینند مردم را جلب کرد و مشارکت آنها را عملیاتی کرد / ‏ زمانی می‌توانیم مشارکت مردمی را ایجاد کنیم که بیایند و آزاد باشند و بدانند که ما با آنها می‌توانیم به اهداف دست پیدا کنیم / ‏ منظور من از مردم آن نخبه و‬ ‏آن سرمایه‌گذاری است که به خاطر رفتار غلط من به عنوان دولت در حال فرار کردن از کشور است / ‏اگر دولت من روی کار بیاید، دست این افراد را می‌بوسیم و از آنها خواهش می‌کنیم تا در کشور بمانند چرا که اگر این افراد ماندند و سرمایه‌گذاری کردند ما می‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم و رشد اقتصادی را تحقق دهیم

  • امروز نه دستورالعملی به مسئولان داده می‌شود و نه از آنها تحقق برنامه‌ها مطالبه می‌شود / ‏ به نظر من ما در مملکت به نوشتن روزانه قانون نیازی نداریم بلکه باید به قوانین موجود توجه و آنها را اجرایی کنیم / ‏‬ مجلس نیز موظف است اجرای قوانین موجود را از دولت‌ها مطالبه کند

  • با پذیرفتن یا نپذیرفتن fatf کاری ندارم اما معتقدم که باید ‏fatf داخلی پیاده کنیم و حداقل کاری کنیم که در کشور ما پول گم نشود/‏‬ علت گم شدن پول در کشور به دلیل عدم شفافیت در داده‌ها است/‏ این در حالیست که قوانین مربوط به این موضوع نیز وجود دارد

    امروز همچنین «حجت الاسلام مصطفی پور محمدی» در پیامی ویدئویی کنش تبلیغاتی خود را ادامه داد

    پورمحمدی در پیامی ویدئویی با تاکید بر اینکه دولت باید امنیت فعالیت هنری را برای اهالی هنر به صورت روشن و شفاف تضمین کند، اظهار کرد: «دولت نباید اجازه دهد روابط هنری در جامعه با افراد غیر درگیر و غیرمسئول مخدوش شود. در هر حوزه‌ای دستگاه‌های نظارتی، حراستی و حفاظتی باید به وظایف خاص خودشان برگردند و آن‌ها را انجام دهند و در حوزه تخصصی و حرفه‌ای حق دخالت، امر و نهی و کم و زیاد کردن، ندارند.

    از دیگر اقدامات نامزدهای انتخاباتی چه خبر؟

    *محمدباقر قالیباف، علی نیکزاد را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

    به گفته محمد رشیدی یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی هم قالیباف به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در ایام تبلیغات انتخاباتی مرخصی می‌گیرد. وی با اشاره به اینکه تمامی جلسات و دیدارها و کارهای ستاد انتخاباتی آقای قالیباف خارج از مجلس شورای اسلامی است، افزود: «وی روز گذشته هم در صحن علنی مجلس حضور نیافت چون نمی‌خواهد از تریبون مجلس و فضای صحن علنی استفاده کند.»

    *رئیس و مسئولان ستادهای انتخاباتی علیرضا زاکانی برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند.

    بر این اساس، لطف‌الله فروزنده رئیس ستاد انتخابات، امین توکلی‌زاده رئیس ستادهای مردمی، داوود گودرزی رئیس ستاد هواداران و علی نادعلی به‌عنوان مسئول ستادهای مردمی تهران انتخاب شدند.

    این نامزد ریاست‌جمهوری در اظهاراتی گفته است: «همه ما برای تداوم راه شهید رئیسی تکالیف سنگینی داریم. البته سوابق، کارنامه و مواضع نامزدها در این باره برای مردم روشن است. برای همه ما نامزدها، ضروری است نسبت به سوابق و عملکرد ۴۵ سال گذشته شفاف باشیم.

    * قاضی‌زاده هاشمی نیز برای رقابت در انتخابات از بنیاد شهید و امور ایثارگران مرخصی گرفت.

    وی با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس وعده داد که دولت خانواده مصمم به اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است. این نامزد انتخاباتی همچنین در اظهاراتی تاکید کرده است که کاندیداها باید بتوانند برنامه و کارنامه به مردم ارائه کنند، تا مردم اعتماد کنند که این افراد می‌توانند این عرصه را اداره کنند و به میدان بیایند.

    * مسعود پزشکیان ۶ معاون ستاد انتخاباتی خود را منصوب کرد. (معاون امور استان‌ها: سید محمدعلی افشانی، معاون تبلیغات: علی شکوری راد، معاون جوانان و دانشجویان: حجت نظری، معاون بانوان: فاطمه راکعی، معاون مالی و اقتصادی: احمد صادق بناب، معاون روابط عمومی: ابراهیم شیخ) وی پیشتر علی عبدالعلی زاده را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرده بود.

    *در پی برگزاری جلسه هیأت عالی شورای وحدت و رؤسا و دبیران کل احزاب زیرمجموعه این تشکل سیاسی اصولگرا، از کاندیداتوری حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت شد.

    همچنین شهاب‌الدین صدر نیز به عنوان رئیس ستادهای مردمی پورمحمدی تعیین شد. حجت الله ایوبی استاد دانشگاه تهران و دبیر کل پیشین کمیسیون ملی یونسکو و رئیس سازمان سینمایی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید